الزامات سفر به کانادا


1. تا 31 ژانویه 2022، مسافرانی که در 14 روز گذشته در بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی یا زیمبابوه بوده اند، اجازه ورود ندارند.
– این به موارد زیر صدق نمی کند:
– اتباع و ساکنان کانادا؛
– مسافران دارای وضعیت تحت قانون هند کانادا.
2. مسافرانی که در 14 روز گذشته در بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی یا زیمبابوه بوده‌اند:
– در هنگام ورود تحت آزمایش COVID-19 و قرنطینه به مدت 14 روز قرار می گیرند. و
– باید حداکثر 72 ساعت قبل از حرکت آخرین پرواز مستقیم به کانادا، آزمایش COVID-19 منفی داده شود. تست های پذیرفته شده عبارتند از: CRISPR، Ct، تشخیص ژن E، تشخیص ژن N، تشخیص Orf1a/b، تشخیص ژن RdRp، تشخیص ژن S، ddPCR، تقویت همدما، LamPORE، NAAT، NAT، NGS. ، PCR، qPCR، RNA، RT-LAMP، RT-PCR، توالی یابی و WGS. جزئیات بیشتر را می توانید در https://tinyurl.com/uuf5nntc پیدا کنید
3. تا 31 ژانویه 2022، مسافران مجاز به ورود نیستند.
– این به موارد زیر صدق نمی کند:
– اتباع کانادا؛
– اتباع دوتابعیتی کانادا با ایمیل تأیید مجوز ویژه؛
– مقیم دائم کانادا؛
– اشخاصی که تحت قانون هند کانادا با گواهی وضعیت هند (CIS) یا گواهی امن وضعیت هند (SCIS) ثبت شده اند.
– مسافران دارای سند سفر پناهنده کانادایی یا سند سفر واحد برای اسکان مجدد به کانادا؛
– اعضای خانواده اتباع کانادا، مقیم دائم کانادا و افراد ثبت شده تحت قانون هند کانادا. آنها باید حداقل 15 روز بمانند و یک برنامه قرنطینه داشته باشند. اقامت کمتر از 15 روز در صورتی مجاز است که گواهی واکسیناسیون کووید-19 را داشته باشند که نشان دهد حداقل 15 روز (روز واکسیناسیون + 14 روز) قبل از ورود به طور کامل واکسینه شده اند. گواهی باید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا همراه با ترجمه تایید شده انگلیسی یا فرانسوی باشد. واکسن های پذیرفته شده عبارتند از: AstraZeneca (Covishield)، AstraZeneca (SK Bioscience)، AstraZeneca (Vaxzevria)، Covaxin، Janssen، Moderna (Spikevax)، Pfizer-BioNTech (Comirnaty)، Sinopharm یا Sinovac. ترکیبی از واکسن ها پذیرفته شده است.
– اعضای خانواده بزرگ اتباع کانادا، مقیم دائم کانادا و افراد ثبت شده تحت قانون هند کانادا. آنها باید حداقل 15 روز بمانند، برنامه قرنطینه داشته باشند و مجوز کتبی صادر شده توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) داشته باشند. اقامت کمتر از 15 روز در صورتی مجاز است که گواهی واکسیناسیون کووید-19 را داشته باشند که نشان دهد حداقل 15 روز (روز واکسیناسیون + 14 روز) قبل از ورود به طور کامل واکسینه شده اند. گواهی باید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا همراه با ترجمه تایید شده انگلیسی یا فرانسوی باشد. واکسن های پذیرفته شده عبارتند از: AstraZeneca (Covishield)، AstraZeneca (SK Bioscience)، AstraZeneca (Vaxzevria)، Covaxin، Janssen، Moderna (Spikevax)، Pfizer-BioNTech (Comirnaty)، Sinopharm یا Sinovac. ترکیبی از واکسن ها پذیرفته شده است.
– مسافران دارای مجوز از آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC)؛
– مسافران با مجوز از معاون وزیر میراث کانادا (PCH)؛
– مسافران دارای گواهی واکسیناسیون COVID-19 که در ArriveCAN آپلود شده است که نشان می دهد حداقل 15 روز (روز واکسیناسیون + 14 روز) قبل از ورود به طور کامل واکسینه شده اند. گواهی باید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا همراه با ترجمه تایید شده انگلیسی یا فرانسوی باشد. واکسن های پذیرفته شده عبارتند از: AstraZeneca (Covishield)، AstraZeneca (SK Bioscience)، AstraZeneca (Vaxzevria)، Covaxin، Janssen، Moderna (Spikevax)، Pfizer-BioNTech (Comirnaty)، Sinopharm یا Sinovac. ترکیبی از واکسن ها پذیرفته شده است.
– مسافران کمتر از 12 سال همراه با قیم همراه با گواهی واکسیناسیون کووید-19 که در ArriveCAN بارگذاری شده است که نشان می دهد سرپرست حداقل 15 روز (روز واکسیناسیون + 14 روز) قبل از ورود به طور کامل واکسینه شده است. گواهی باید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا همراه با ترجمه تایید شده انگلیسی یا فرانسوی باشد. واکسن های پذیرفته شده عبارتند از: AstraZeneca (Covishield)، AstraZeneca (SK Bioscience)، AstraZeneca (Vaxzevria)، Covaxin، Janssen، Moderna (Spikevax)، Pfizer-BioNTech (Comirnaty)، Sinopharm یا Sinovac. ترکیبی از واکسن ها پذیرفته شده است.
– مسافرانی که مستقیماً از ایالات متحده آمریکا می‌آیند و برای یک هدف ضروری در فهرست شده در https://tinyurl.com/4absxrpa سفر می‌کنند.
– مسافران دارای مجوز تحصیل یا مجوز کار پس از فارغ التحصیلی، صادر شده توسط کانادا. آنها باید در یک موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) با برنامه آمادگی برای COVID-19 که توسط استان یا قلمرو آن تأیید شده است، شرکت کنند. آنها باید فقط برای شرکت در مطالعه خود سفر کنند.
– مسافران با درخواست اقامت دائم. آنها باید اخطار کتبی صادر شده تحت قانون حفاظت از مهاجرت و پناهندگان داشته باشند.
– اعضای نیروهای کانادایی که در حال انجام وظیفه هستند و اعضای خانواده آنها.
– معافیت های بیشتر را می توانید در https://tinyurl.com/s4tbrc8 پیدا کنید
4. مسافران و خدمه خطوط هوایی باید اطلاعات خود را الکترونیکی ارسال کنند

اولین نظر را شما بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.