الزامات سفر به کشور کویت


تاریخ انتشار 30.11.2021

  1. اتباع اسرائیل اجازه ورود و ترانزیت را ندارند.
  2. ورود مسافران ممنوع است.

این به موارد زیر صدق نمی کند:

– اتباع کویت؛

– فرزندان، شوهران و همسران اتباع کویت؛

– اتباع بحرین، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی دارای گواهی واکسیناسیون کووید-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen، Moderna یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty) و فرزندان کوچکتر همراه آنها واکسینه شده اند. بیش از 16 سال؛

– اتباع بحرین، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی دارای گواهی واکسیناسیون کووید-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با Sinopharm، Sinovac یا Sputnik V واکسینه شده اند و همچنین یک دوز واکسن AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen دریافت کرده اند. ، Moderna یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty)، و فرزندان همراه آنها کمتر از 16 سال؛

– کارگران خانگی همراه با اتباع کویت؛

– مسافران دارای ویزای «ماده 20» صادر شده توسط کویت. ثبت نام آنلاین در https://belsalamah.com/home.html در صورت نداشتن گواهی واکسیناسیون COVID-19 الزامی است.

– مسافران دارای مجوز اقامت یا ویزای صادر شده از کویت و دارای گواهی واکسیناسیون کووید-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen، Moderna یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty) و فرزندان همراه آنها کمتر از 16 سال واکسینه شده اند. سال ها؛

– مسافران دارای مجوز اقامت یا ویزای صادر شده از کویت و دارای گواهی واکسیناسیون کووید-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با Sinopharm، Sinovac یا Sputnik V واکسینه شده اند و همچنین یک دوز واکسن AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen، Moderna دریافت کرده اند. یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty)، و فرزندان همراه آنها کمتر از 16 سال؛

– پرسنل نظامی ایالات متحده دارای گواهی واکسیناسیون COVID-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen، Moderna یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty) واکسینه شده اند.

– پرسنل نظامی ایالات متحده دارای گواهی واکسیناسیون COVID-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با Sinopharm، Sinovac یا Sputnik V واکسینه شده اند و همچنین یک دوز واکسن AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen، Moderna یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty) دریافت کرده اند.

– مسافران کمتر از 18 سال با مجوز اقامت صادر شده توسط کویت؛

– مسافرانی که از بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی، زامبیا یا زیمباوه می‌رسند.

  1. مسافرانی که در 14 روز گذشته در بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی یا زیمبابوه بوده اند، اجازه ورود ندارند.

– این برای اتباع کویت صدق نمی کند.

  1. پروازهای بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی و زیمبابوه به حالت تعلیق درآمده است.
  2. مسافران باید حداکثر 72 ساعت قبل از حرکت آزمایش COVID-19 PCR منفی داده شوند.

– این برای مسافران کمتر از 6 سال اعمال نمی شود.

  1. مسافران تحت غربالگری پزشکی قرار می گیرند.
  2. مسافران اپلیکیشن های شلونیک و کویت مسافر را روی دستگاه شخصی خود نصب کنند.
  3. تعلیق ویزا هنگام ورود تسهیلات.
  4. مسافران باید قبل از حرکت به آدرس https://kuwaitmosafer.gov.kw/home.html به صورت آنلاین ثبت نام کنند.
  5. مسافران در بدو ورود با هزینه شخصی تحت 2 آزمایش PCR قرار می گیرند. آنها باید قبل از حرکت، تأییدیه پرداخت را در https://kuwaitmosafer.gov.kw/home.html داشته باشند.

– این به موارد زیر صدق نمی کند:

– اتباع کویت؛

– مسافران دارای گواهی واکسیناسیون COVID-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen، Moderna یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty) واکسینه شده اند.

– مسافران دارای گواهی واکسیناسیون COVID-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با Sinopharm، Sinovac یا Sputnik V واکسینه شده اند و همچنین یک دوز واکسن AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen، Moderna یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty) دریافت کرده اند.

– کارگران خانگی با مجوز اقامت یا ویزای صادر شده توسط کویت که ثبت نام کرده اند و تحت بسته بلسلامه سفر می کنند.

  1. مسافران می توانند تا 7 روز در قرنطینه در هتل یا خانه قرنطینه شوند.
  2. مسافران باید قبل از حرکت یک رزرو هتل تایید شده به مدت 7 روز در https://kuwaitmosafer.com/home.html رزرو کنند.

– این به موارد زیر صدق نمی کند:

– مسافران دارای گواهی واکسیناسیون COVID-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen، Moderna یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty) واکسینه شده اند.

– مسافران دارای گواهی واکسیناسیون COVID-19 که نشان می دهد آنها به طور کامل با Sinopharm، Sinovac یا Sputnik V واکسینه شده اند و همچنین یک دوز واکسن AstraZeneca (Vaxzevria)، Janssen، Moderna یا Pfizer-BioNTec (Comirnaty) دریافت کرده اند.

– خردسالان بدون همراه کمتر از 16 سال.

  1. مسافران دارای گواهی واکسیناسیون کووید-19 صادر شده در کویت باید گواهی را از طریق برنامه Immune یا برنامه ID Mobile کویت یا برنامه Kuwait-mosafer ارائه دهند.
  2. مسافران دارای گواهی واکسیناسیون کووید-19 صادر شده در خارج از کویت باید:

– داشتن یک کد QR روی گواهی؛ یا

– گواهی را در https:// بارگذاری کنید

اولین نظر را شما بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.