جدیدترین قوانین سفر به کشور انگلیس در شرایط کرونا


تاریخ بروزرسانی: 1400/11/11

بنابر اعلام دولت بریتانیا، از ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن) مسافرانی که به‌طور کامل واکسینه شده‌اند، دیگر نیازی به انجام تست PCR قبل از سفر ندارند.

مسافرانی که واکسینه نشده‌اند، باید نتیجه منفی آزمایش PCR را در بدو ورود ارائه و در روز دوم پس از ورود به این کشور، بار دیگر تست کرونا انجام دهند و در صورت منفی‌بودن نتیجه آزمایش، دیگر الزامی به قرنطینه ندارند.

تمامی مسافران باید قبل از سفر فرم خوداظهاری را تکمیل کنند و پس از دریافت QR کد، کپی آن را به همراه داشته باشند.

قوانین و مقررات سفر به انگللستان

کشور انگلیس جدیدترین مقررات سفر از ایران به این کشور را اعلام کرد. چنانچه قصد سفر به کشور انگلستان را داشته باشید حتما از خرید بلیط بلیط هواپیما و اخذ ویزا از این شرایط با دقت مطالعه بفرمایید.

مسافران براساس شرایط ذیل می‌توانند به این کشور مسافرت نمایند؛

دارندگان پاسپورت اتحادیه اروپا، انگلیس، آمریکا و کانادا

دارندگان انواع مجوزهای اقامت و کارت اقامت انگلیس؛ مسافران دارای اقامت دائم که بیش از ۲ سال خارج از انگلیس اقامت داشته‌اند و مجوز آنان ابطال شده، اجازه انجام پرواز به انگلیس را نخواهند داشت.

دارندگان ویزای معتبر انگلیس؛ مسافران با ویزای توریستی می‌بایست بلیت رفت و برگشت داشته باشند.

تمامی مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به انگلیس می‌بایست در محدوده ۴۸ ساعت مانده به پرواز آزمایش PCR در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در لینک ذیل انجام داده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

https://health.behdasht.gov.ir

مسافران پس از ورود به این کشور می‌بایست به مدت ۱۰ روز خود را در محل سکونت قرنطینه خانگی نمایند.

همچنین تمامی مسافران قبل از سفر به کشور انگلیس می‌بایست فرم خوداظهاری اعلام شده در لینک ذیل را تکمیل نموده و پس از دریافت QR کد، کپی آن را به همراه داشته باشند. مسافران دارای کارت واکسن صادره در ایران می‌بایست تست روز دوم و هشتم را خریداری نمایند.

https://www.gov.uk/provide-journey-contact-details-before-travel-uk

مسافران دارای کارت واکسیناسیون صادره در کشورهای اعلام شده در لینک ذیل که از آخرین نوبت تزریق واکسن فایزر، مدرنا، آسترازنکا و یا جانسون ۱۴ روز گذشته باشد و مسافران ۱۱ تا ۱۸ سال مقیم کشورهای اعلام شده در لینک ذیل، از رزرو تست روز هشتم و قرنطینه خانگی در کشور انگلیس معاف خواهند بود. ارائه جواب منفی تست PCR (با شرایط فوق) و گواهی معتبر واکسیناسیون دارای QR کد به زبان انگلیسی به هنگام پرواز الزامی است.

https://www.gov.uk/guidance/countries-with-approved-covid-19-vaccination-programmes-and-proof-of-vaccination

 

الزامات سفربه کشور انگلستان

اولین نظر را شما بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.