شرکت در نمایشگاه اکسپو دبی چه مزایایی دارد؟


اکسپو یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادها و نمایشگاه های جهان است طی برگزاری این نمایشگاه کشور های مختلف در عرصه های مختلفی همچون فناوری، معماری، گردشگری، نوآوری های جدید و سایر حوزه ها جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند. اکسپو هر پنج سال یک بار در یکی از کشورهای منتخب این نمایشگاه برگزار میشود که اکسپو امسال در شهر دبی برگزار می شود.

لازم به ذکر است که اکسپو 2020 دبی که پارسال به دلیل شرایط پاندمی کرونا برگزار نشده بود امسال در سال 2021 در شهر دبی برگزار می شود.

اما چرا باید در نمایشگاه اکسپو شرکت کنیم؟ (شرکت در نمایشگاه اکسپو چه مزایایی دارد؟)

نمایشگاه اکسپو یکی از برور ترین نمایشگاه های بین المللی است که در سطح جهانی برگزار می شود و همین موضوع سبب می شود شرکت در این نمایشگاه مزایایی فوق العاده ای برایتان داشته باشد. به خصوص اینکه اگر صاحب کسب و کار هستید به طور ویژه پیشنهاد می کنیم حتما در نمایشگاه اکسپو شرکت کنید.

اما چرا شرکت در نمایشگاه اکسپو برای شما سودمند است؟

  • آشنایی با فرصت های جدید برای خلق ارزش و رشد در حوزه کاری تان

همانطور که گفتیم نمایشگاه اکسپو در سطح بین المللی برگزار می شود که اکثر کشورهای جهان در این نمایشگاه به نمایش جدیدترین دستاورد های خود در حوزه های مختلف می گذارند. بروز ترین و جدیدترین اطلاعات و دستاوردهای هر کشور را می توانید در این نمایشگاه مشاهده کنید، از آن ها الگو بگیرید یا حتی اگر برای تان مقدور باشد می توانید خیلی از تکنولوژی ها و دستاوردهای کشورهای مختلف که در ایران هنوز به بلوغ نرسیده اند و جای رشد زیادی دارند را بومی سازی کنید و رشد جهشی در کسب و کارتان داشته باشید.

  • ارتباط سازی بین المللی

همه چیز روی ارتباطات می چرخد!!

گاهی تنها داشتن شماره تماس برخی افراد می توانند کلی از مشکلات تان را حل کند. مخصوصا اگر صاحب کسب و کار باشید این جمله را به طور کامل درک می کنید که داشتن ارتباطات با سایر افراد حوزه کاری تان چقدر می تواند برای شما و کسب و کارتان سودمند باشد. اکسپو 2021 دبی این فرصت را به شما می دهد تا با سایر افراد در حوزه های کاری تان در سطح بین المللی ارتباطات موثری ایجاد کنید.

  • آگاهی از ترندهای روز جهان

حتما می دانید که هرچیزی تاریخ انقضایی دارد و پس از مدتی استفاده دیگر آن بازدهی سابق را ندارد. آگاهی از ترند های روز دنیا و دانستن اینکه نیازهای جدید چه چیزهایی هستند و چطور می توان آن ها را برطرف کرد یکی از مواردی است که می تواند شما را چندین قدم از رقبای تان جلو بیاندازد. پس چرا حالا که فرصتی مهیا است تا جدیدترین نیازهای بشر را بدانیم و راه حل مناسبی برای آن پیدا کنیم از آن استفاده نکنیم؟؟

  • بررسی وضعیت کسب و کارتان در مقایسه با رقبای بین المللی

واضح است که آشنایی با دانش ها و دستاوردهای جدید مخصوصا در عرصه بین المللی می تواند نقاط ضعف کسب و کارتان را نمایان کند و با به کارگیری دانش و تجربیات سایر فعالین در حوزه تخصصی خودتان می توانید نقاط ضعف کسب و کارتان را برطرف و نقاط قوت جدیدی را  به وجود بیاورید.

  • فرصتی برای معرفی خودتان در عرصه جهانی

چند نفر شما و کسب و کار شما را می شناسند؟؟

آیا در خارج از کشور نیز به اندازه داخل کشور مطرح و شناخته شده هستید؟ در صورتی که بخواهید بین المللی کار کنید از کجا استارت کار را خواهید زد؟؟

پیشنهاد ما شرکت در نمایشگاه اکسپو می باشدچرا که هم به راحتی می توانید در آن شرکت کنید و ارتباطات بین المللی خود را بسازید و هم اینکه با آشنایی با ترندها و دستاوردهای روز جهان خون تازه ای به کسب و کارتان تزریق کنید.

جمع بندی

نمایشگاه اکسپو 2021 دبی فرصتی است برای همه. فرقی نمی کند به عنوان یک شخص عادی شرکت کنید یا به عنوان صاحب کسب و کار، در هر صورت اکسپو دبی دریچه های جدیدی از پیشرفت و رشد را به روی تان باز می کند، ایده های جدید و خلاقانه ای به شما می دهد و آینده را تا حدودی برای تان ترسیم می کند.

 

اولین نظر را شما بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.